If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е сега се заигравам, почвам с тия релета от ляво зад бушоните... пък да видим .. Накрая ще хвана фекса и мамка и
За флекса аз съм човека - селето се реже най - добре напречно като се почне педя напред от панела между двете врати......като масълце се реже.....сори за оф-а, не се въздържах.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
За флекса аз съм човека - селето се реже най - добре напречно като се почне педя напред от панела между двете врати......като масълце се реже.....сори за оф-а, не се въздържах.....
хах , ти какво сега .... я ела да видиш ,зелената кво я направих с флекса ..... стана на филиики :))
Значи ,прорверих и смених двете релета ,които са зад бушоните . То там са три ,ама най лявото е много по малко от другите ,него не съм пипал. Ефект никакъв.
Проверих релето в жабката(само едно е там и някакви буончета) ефект отново никакъв.
Или не са това релетата ,или не е от релето.
Моля ви за помощ
Ами чистачките работят на бавната и бързата степен . Но ,когато дръпна лостчето да пръска ,чистачките не се включват и ,когато съм на автоматични чистачки(през интервал) чистачките тръгват и спират почти веднага.
Затова си мисля ,че релето се ебава нещо
Проблема е вероятно в електрониката, която команадва импулсния режим. Тя се намира в самото моторче, поне така ми изглежда на схемата. След като ти работят бавната и бързата скорост, значи захранващото реле е здраво и няма защо да го търсиш (а то се намира точно отзад на бушоните - където си проверил - едното от крайните, което е по-голямото)
Интересно дали пръскат обаче пръскачките.
С няколко думи: аз ако бях на твое място, по това което си обяснил, бих се насочил към моторчето - механичен проблем с пластинките вътре които подават импулси към електрониката или проблем със самата електроника.
Проблема е вероятно в електрониката, която команадва импулсния режим. Тя се намира в самото моторче, поне така ми изглежда на схемата. След като ти работят бавната и бързата скорост, значи захранващото реле е здраво и няма защо да го търсиш (а то се намира точно отзад на бушоните - където си проверил - едното от крайните, което е по-голямото)
Интересно дали пръскат обаче пръскачките.
С няколко думи: аз ако бях на твое място, по това което си обяснил, бих се насочил към моторчето - механичен проблем с пластинките вътре които подават импулси към електрониката или проблем със самата електроника.
Значи ,пръскалките пръскат ,но чистачките на пръскане не се пускат . Отворих ,зачистих пистите на моторчето ,изкривих пластинките и пак нищо . Помооооощ ,вече не издържам ,наистина ще и направ янещо на тая кола ,ако продължава да се инати така
Comment